BlueCT

VOIP van Blue!

Ieder bedrijf is bereikbaar via telefonie. Of dat nu een mobiel nummer is voor de eenmanszaak, of een wereldwijde speler met meerdere callcenters, locaties en nummerplannen. Telefonie is nog steeds de meest gebruikte vorm van communicatie.

In een wereld waarin wijzigingen snel gaan, is een starre telefoonomgeving vaak een struikelblok om snel en effectief in te kunnen spelen op veranderingen. Veranderingen in personeelsbezetting, diensten aanbod, werkomgeving; wijzigingen die snel aangepast moeten worden.

  • Kostenbesparend t.o.v. de traditionele telefonie omgeving
  • U betaalt een vast maandelijks bedrag op basis van gewenste functionaliteiten en aantal medewerkers/ telefoons
  • Altijd de nieuwste techniek voorhanden
  • Niet locatie gebonden, overal te gebruiken
  • Betere bereikbaarheid, professionele uitstraling
  • Onderling kosteloos bellen
  • Geen investering in apparatuur
  • Uniform en integraal beheer van al uw gebruikers
  • Zeer hoge flexibiliteit bij groei en krimp
  • Inzicht in belgedrag en rapportages

Blue VOIP

Bij BLUE Online Telefonie staat de centrale niet meer bij u in eigen huis, maar wordt de gewenste functionaliteit aangeboden vanuit ons veilige en milieuvriendelijke datacenter. Een internetverbinding met het datacenter is voldoende om zorgeloos en voordelig te beschikken over de meest moderne en geavanceerde oplossingen voor al uw telefonie behoeften.

BLUE Online Telefonie kenmerkt zich door een prijs per gebruiker per maand. Ook is de schaalbaarheid en flexibiliteit groter dan bij de traditionele telefooncentrale. Extra gebruikers, meer of minder functionaliteiten per gebruiker, tijdelijk meer lijn capaciteit, meer of minder vestigingen ontsluiten, met BLUE Online Telefonie is het met “een belletje” vaak meteen geregeld. De kosten zijn transparant, voorspelbaar en flexibel naar behoefte aan te passen.